mai 19, 2024Kundereisemodellen SeeThinkDoCare innen VekstmarkedsføringVekstmarkedsføring handler om å forstå og optimalisere hele kundereisen. Ved å ta i bruk modellen SEE-THINK-DO-CARE,…
mai 19, 2024SEE-THINK-DO-CARE-modellen: En dypdykk i kundereisenSEE-THINK-DO-CARE-modellen er en strukturert tilnærming til vekstmarkedsføring som dekker hele kundereisen. Denne modellen, utviklet av Avinash…
cohort analysekausal analysevekstmarkedsføringmai 19, 2024Vitenskapelig tilnærming i vekstmarkedsføringEn av de mest effektive aspektene ved vekstmarkedsføring er den vitenskapelige tilnærmingen. Denne metoden er forankret…
budsjettkostnadseffektivitetmålrettet markedsføringoptimaliseringmai 19, 2024Fokus på kostnadseffektivitetEn av de mest tiltalende aspektene ved vekstmarkedsføring er kostnadseffektiviteten. Ved å fokusere på data, kontinuerlig…
kundeopplevelsekundeserviceuxmai 19, 2024Fokus på kundeopplevelseEn av de mest sentrale aspektene ved vekstmarkedsføring er det sterke fokuset på kundeopplevelse. Å skape…
innholdlenkebygginglokal seometaseoteknisk seomai 10, 2024Hva er søkemotoroptimaliseringSøkemotoroptimalisering, forkortet SEO, handler om å gjøre nettsiden din mer synlig for brukere som søker etter…
onpageseoverktøymai 9, 2024De beste verktøyene for SEO optimalisering i 2025SEO er viktig for ethvert selskap som ønsker å lykkes online. Det betyr at det bør…
crogrowth marketingoptimaliseringmai 7, 2024Beste måtene å oppnå suksess med vekstmarkedsføringGlem de pompøse definisjonene. Vekstmarkedsføring er egentlig bare systematisk testing for å finne ut hva som…
datagrowth marketingmai 6, 2024Data innen vekstmarkedsføring i 2025Forskjellen på vekstmarkedsføring og tradisjonell markedsføring ligger i deres tilnærminger og fokus. Mens tradisjonell markedsføring ofte…
aiai markedsføringgenerativAImars 14, 2024Slik bruker du kunstig intelligens (AI) til å forbedre annonseringKunstig intelligens har fundamentalt endret måten vi driver digital annonsering på. Der markedsførere tidligere måtte stole…
datadrevetKPIernøkkeltallfebruar 14, 2024Slutt å bruke disse målene som markedsføringsmålØke trafikk. Øke konverteringsrate. Få flere kunder. Disse er ikke mål. De er ønsker. Håp. Drømmer.…
februar 10, 2024Hvordan unngå dyre feil i digital optimaliseringI løpet av mange år i digital optimalisering har vi i Admirate jobbet med selskaper innen…