Innsikt & Utsikt

Her dukker det opp artikler om alt mulig innen digital markedsføring og teknologi.

Hvordan bruke webanalyse for å øke kundetilfredsheten

Hvordan bruke webanalyse for å øke kundetilfredsheten

Ønsker du å forbedre kundetilfredsheten? Lær hvordan du kan bruke webanalyse for å oppnå bedre resultater.…
Webanalyse i tider med dyrtid og nedbemanninger
budsjettdyrtidvekst

Webanalyse i tider med dyrtid og nedbemanninger

Utforsk hvordan bedrifter kan bruke webanalyse som et verktøy for å redusere kostnader i tider med…
Hvordan nå målgruppen med SEO
icpkundereisemålgruppe

Hvordan nå målgruppen med SEO

Å forstå kundereisen er avgjørende for effektive SEO-tiltak. Dette innebærer å kunne kartlegge brukerintensjon, søkeord og…
slik får du mer igjen for markedsføringen

Slik får du mer igjen for markedsføringen

Når økonomien strammer seg til, er det viktig å se på hvor man spare og hvor…
Start høstforberedelsene tidlig

Start høstforberedelsene tidlig

Ja, nå har sommeren kommet. Skuldrene senkes litt og vi gjør oss klare for å ta…
hva koster google ads annonsering

Hva koster google ads annonsering?

Et spørsmål vi ofte får fra bedrifter som ønsker å starte med annonsering i Google, er…
Vekstmarkedsføring Intro til Activation (1)

Vekstmarkedsføring: Intro til Activation

Aktivering er det tredje steget innen vekstmarkedsføring. Dette steget handler om å få dine brukere til…
slik gjør du webanalyse
analysedatasporing

Slik gjør du webanalyse

I en verden drevet av digital tilstedeværelse, er webanalyse ikke bare et verktøy; det er ryggraden…
croforbrukeratferd

Forbrukeratferd innen konverteringsoptimalisering

Hver dag utfører vi ca 35 000 valg. Hvor mange av disse valgene kan du huske…