april 18, 2016Hvordan sette opp eventsporing i Google Analytics?De fleste opplever etterhvert at de trenger mer enn det som er rett ut av boksen…
april 18, 2016Nettstedskategorisering og målsetningerNår du er i gang med å sette opp et nettsted, eller redesigne for relansering, så…
april 15, 2016Innføring i konverteringsoptimaliseringNoen tror fortsatt at konverteringsoptimalisering (CRO) er bare å endre farge eller utseende på knapper, for…
april 15, 2016Hvordan regne ut Profit Index på ditt nettstedProfit Index er en god indikasjon for å evaluere lønnsomheten av andeler av ditt nettsted. Den…
april 13, 2016Hvordan setter du opp Dashboard i Google Analytics?En av de tingene mange spør om, er hvordan de kan sette opp et dashboard i…
april 13, 2016Hvordan sette opp Scroll Tracking på nettsiden din?Scroll Tracking er en målemetode som måler hvor langt ned på en side på ditt nettsted…
april 10, 2016Kampanjesporing i Google Analytics (URL Builder)Når du driver med markedsføring, nyhetsbrev, artikler og delinger på sosiale medier. Ja det meste av…
april 10, 2016Hvordan sette opp internsøk i Google AnalyticsInternsøk (SiteSearch) er en av de viktigste kildene til informasjon om hva brukerne leter etter på…
april 10, 2016Sporing av transaksjoner i Google Analytics (ehandelsporing)Ehandelssporing er et populært område. Det er derimot kanskje litt vanskelig å finne ut hvordan dette…
april 7, 2016Pranav Mistry: SixthSense TechnologyJeg hadde gleden av å se Pranav Mistry sitt innlegg om sin SixthSense teknologi på Webtrends…
april 7, 2016Vanskelig å finne målsetninger for nettstedet? Bruk den enkle AMS metodenJeg har flere ganger holdt kurs for personer som har vært relativt godt bevandret på web,…
april 7, 2016Nytt design? Relansert nettstedet ditt? Ikke gå i den store SEO fellaI dag er det vanlig å gi nettstedet nytt design og utseende cirka hvert andre år.…